|
Вимоги до оформлення статті
1. До друку приймаються оригінальні, оформлені належним чином рукописи статей, які відповідають вимогам ДАК України, профілю журналу та містять наступні елементи:
2. Вимоги до оформлення статті.
Рукописи, що не оформлені належним чином, не приймаються до публікації. Редакція залишає за собою право проводити редакційну правку рукопису. У разі переробки статті авторами датою надходження рукопису статті в редакцію приймається дата її повторного надсилання. За відмови у публікації роботи рукописи статей авторам не повертаються. Статті приймаються лише на електронну пошту редакції: nashashkolaoano@ukr.net
ПРИКЛАД УДК 37.014.3:061 Єлизавета Олександрівна Калина, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри освітнього менеджменту КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», м. Одеса, Україна https://orcid.org/0000-0003-0101-0085
СТРАТЕГІЧНИЙ ТА ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХОДИ РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ (КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД)
Анотація. У статті наведено огляд стратегічних та інноваційних підходів реформування системи освіти в Україні. Оновлено зміст компетентностей та зроблено акцент на розвиток і формування комунікаційних навичок здобувачів шкільної освіти. На основі аналізу практичного досвіду європейських закладів освіти їх стратегій та Європейської довідкової рамки ключових компетентностей для навчання впродовж життя (2018), Європейського плану навичок для конкурентоспроможності, соціальної справедливості та стійкості (2020) було виявлено та охарактеризовано сутність основних змін та векторів в освіті. Ключові слова: компетентності, компетентнісний підхід, зміст освіти, ключові компетентності, навчання впродовж життя, навички.
Yelizaveta Kalyna, Candidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Associate Professor of the Department of Educational Management of Odessa Regional Academy of In-Service Education, Odesa, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-0101-0085
STRATEGIC AND INNOVATIVE APPROACH TO REFORMING THE CONTENT OF EDUCATION (COMPETENCE APPROACH)
Abstract. The article provides an overview of strategic and innovative approaches to reforming the education system in Ukraine. The content of competences has been updated and emphasis has been placed on the development and formation of communication skills of students of school education. Based on the analysis of the practical experience of European educational institutions, their strategies and the European Reference Framework of Key Competences for Lifelong Learning (2018), the European Skills Plan for Competitiveness, Social Justice and Sustainability (2020), the essence of the main changes and vectors in education was identified and characterized. Key words: competences, competence approach, content of education, key competences, lifelong learning, skills.
Текст статті список використаних джерел Скворцова, С. О. (2010). Формування професійної компетентності майбутнього вчителя на засадах контекстного навчання. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету: Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, (35), 66–71. Сліпчишин, Л. В. (2020). Використання agilе-підходу в освіті. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, (55), 230–238. REFERENCES Skvortsova, S. O. (2010). Formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnoho vchytelia na zasadakh kontekstnoho navchannia [Formation of professional competence of future teachers based on contextual learning]. Zbirnyk naukovykh prats Umanskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu: Psykholoho-pedahohichni problemy silskoi shkoly, (35), 66–71 [in Ukrainian]. Slipchyshyn, L. V. (2020). Vykorystannia agile-pidkhodu v osviti [Using the agile approach in education]. Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia v pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiia, teoriia, dosvid, problemy, (55), 230–238 [in Ukrainian].
Дата надходження до редакці: 03.04.2023
|